Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i uchwalenie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy.
4.
Wyrażenie zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Żmudź
5.
Przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Żmudź dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w granicach częśći obrębó Leszczany I, Żmudź, Żmudź- Kolonia, Wólka Leszczańśka, Rudno, Leszczany-Kolonia, Leszczany II, Maziarnia i Pobołowice - podjęcie uchwały.
6.
Plan pracy komisji Rady Gminy Żmudź - podjęcie uchwały.
a)
sprawa stołówki - Utworzenie stołówki przy Szkole Podstawowej w Żmudzi
10.
Zakończenie obrad Sesji Rady Gminy Żmudź