Porządek obrad
2.
Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art. 23 ust. ustawy o samorządzie gminnym.
4.
Złoenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art. 29 1 usatwy o samorządzie gminnym.
5.
Przyjęcie ewentualnego porządku dalszych obrad.
7.
Wybór Komisji Skrutacyjnej
8.
Wybór Przewodniczącego Rady – podjęcie uchwały.
9.
Wybór Wiceprzewodniczącego Rady – podjęcie uchwały.
10.
Powołanie komisji rewizyjnej – podjęcie uchwały.
11.
Powołanie komisji Skarg, Wniosków i Petycji- podjęcie uchwały.
12.
Powołanie komisji ds. Budżetu oraz Spraw Społeczno-Gospodarczych – podjęcie uchwały.
13.
Ustalenie wynagrodzenia Wójta Gminy Żmudź - podjęcie uchwały.
14.
Zmiany budżetowe – podjęcie uchwały.
15.
Wieloletnia prognoza finansowa - podjęcie uchwały.
17.
Zakończenie obrad I sesji Rad