Porządek obrad
2.
Wręczenie nowo wybranemu radnemu zaświadczenia o wyborze.
3.
Złożenia ślubowania prze radnego według treści określonej w art. 23 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym.
4.
Uchwalenie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
6.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy.
7.
Wyrażenie zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowych na rzecz Gminy Żmudź – podjęcie uchwały.
8.
Zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żmudź - podjęcie uchwały.
9.
Zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi – podjęcie uchwały.
10.
Zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji ds. Budżetu oraz Spraw Społeczno-Gospodarczych – podjęcie uchwały.
12.
Sprawy organizacyjne.
13.
Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.