Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad sesji i uchwalenie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy.
4.
Przyjęcia „Programu współpracy Gminy Żmudź z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026” – podjęcie uchwały.
5.
Wybór metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty- podjęcie uchwały.
6.
Pokrycie części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – podjęcie uchwały.
7.
Określenie wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Żmudź na rok 2026 – podjęcie uchwały
8.
Określenie wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Żmudź – podjęcie uchwały.
13.
Sprawy organizacyjne.
14.
Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.