Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad sesji i uchwalenie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy.
4.
Debata nad raportem o stanie gminy.
5.
Udzielenie wotum zaufania Wójtowi Gminy – podjęcie uchwały.
6.
Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy i informacji o stanie mienia komunalnego za 2024r.
a)
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dotycząca rocznego sprawozdania z wykonania budżetu
b)
Uchwała Komisji Rewizyjnej w sprawie zaopiniowania wykonania budżetu gminy i wniosku o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy
c)
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy
e)
Podjęcie uchwał w sprawie oceny sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2024 rok - udzielenie absolutorium:
1)
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Żmudź z tytułu wykonania budzetu za 2024r.
2)
Udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Żmudź z tytułu wykonania budżetu za 2024r.
7.
Zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok- podjęcie uchwały.
8.
Zmiany wieloletniej prognozy finansowej – podjęcie uchwały.
9.
Zaciągniecie kredytu długoterminowego – podjęcie uchwały.
12.
Sprawy organizacyjne.
13.
Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.