Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad sesji i uchwalenie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy.
4.
Wyrażenie zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Żmudź - podjęcie uchwały.
5.
Określenie wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Żmudź - podjęcie uchwały.
6.
Określenie stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Żmudź na rok 2025 - podjęcie uchwały.
7.
Obniżenie średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na rok 2025 - podjęcie uchwały.
8.
Przyjęcie "Programu współpracy Gminy Żmudź z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025" - podjęcie uchwały.
9.
Rozpatrzenie petycji z dnia 9 października 2024r. dotyczącej wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z petycją o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustawy Prawo Ochrony Środowiska oraz Rozporządzenia Rday Ministrów z dnia 18 grudnia 2007r. w sprawie warunków, jakie powinna spełniać miejscowość, w której można pobierać opłatę miejscową - podjęcie uchwały.
10.
Zmiany budżetowe - podjęcie uchwały.
11.
Zmiany wieloletniej prognozy finansowej - podjęcie uchwały.
14.
Sprawy organizacyjne.
15.
Zakończenie obrad Sesji Rady Gminy.